Vi har köpt lägenhet!!♡

 
Vi har alltså köpt en lägenhet!! Det var meningen att vi skulle börja kolla på hus men eftersom alla bra hus i Östersund är så sjuk dyra och de billiga är extremt nedgångna
så bestämde vi att vi ska börja köpa en lägenhet för att få äga något själva som vi kan fixa upp och sedan "byta" ut till ett hus om några år förhoppningsvis. 
Vi hittade en 4a på 103,5 kvadratmeter som är lika stort som vi bor just nu och det är lite fix med lägenheten men eftersom jag alltid vill göra om allt själv så kände vi att det var värt.
1 juni flyttar vi alltså från centrum och till ett mer "barn- & hund-vänligt" område och jag är så sjuk taggad. 
 
Mitt instakonto Interior By SJ kommer att uppdateras flitigt från och med inflytten för min hjärna har redan hållt mig uppe i 3+ nätter med idéer så jag kommer inte att kunna vänta länge med att uppdatera! 
 
Önska oss (eller kanske mest sambon) lycka till, det kan behövas! ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback